שאלות בנושא החזרות וזיכויים

 
הכלב או החתול לא אהבו את האוכל, מה עושים?

כדי לשרת את לקוחותינו על הצד הטוב ביותר, אנו מאפשרים החזר של אריזות מזון שנפתחו
מתוך הבנה שלחיות מחמד יש לעתים העדפות והן עלולות שלא לאכול מזון מסוים.
*בכפוף לתקנון האתר

במקרה זה, נא לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ או בטלפון 02-5905909

קיבלתי מוצר, איני מרוצה וארצה להחזירו, מה עושים?

ניתן להחזיר כל מוצר באריזתו המקורית ובמידה שהאריזה לא נפתחה מעולם עד 14 ימים לאחר האספקה.
*בכפוף לתקנון האתר

במקרה זה, נא לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ או בטלפון 02-5905909

קיבלתי מוצר פגום, מה עושים?

במקרה זה, נא לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ או בטלפון 02-5905909

אנחנו כאן לפתור לכם כל בעיה
או שאלה מקצועית

אפשר לשלוח לנו וואטסאפ או להתקשר בשעות הפעילות

02-5905909
ימים א-ה 08:00-16:00

שאלות ותשובות


וואטסאפ

בטלפון