שאלות בנושא משלוחים

 
זמני ומועדי המשלוחים

אנו נעשה מאמץ להביא אליכם את המוצרים אשר רכשתם בתוך 3 ימי עסקים
מיום שאישרה חברת האשראי את הקניה, והכל תלוי בחברת השליחויות.

*בכפוף לתקנון האתר

המשלוח לא הגיע, מה עושים?

במקרה זה, נא לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ או בטלפון 02-5905909

איך עוקבים אחרי המשלוח?

עדכונים למעקב אחר המשלוח יבוצעו על ידי חברת המשלוחים בהודעת SMS ובנוסף ניתן לעקוב באתר החברה:

למעקב אחר ההזמנה באתר צ’יטה לחץ כאן

אנחנו כאן לפתור לכם כל בעיה
או שאלה מקצועית

אפשר לשלוח לנו וואטסאפ או להתקשר בשעות הפעילות

02-5905909
ימים א-ה 08:00-16:00

שאלות ותשובות


וואטסאפ

בטלפון